Niin pirun valoista täällä. Katselin tuossa tunti sitten kun punanen auto kaahasi kytät perässään nurtsin poikki ja lens nokalleen ojaan. Tohon kahdenkymmenen metrin päähän se auto jäi. Repivät kytät sen jätkän ulos autosta ja pamputtivat niin perkeleesti ette pahaa teki. Hyi helvata sentään,olin oksentaa. No, nyt noon kadonnu,ainoastaan tuo punanen auto kököttää ojassa. Mm..Se siitä. Päivällä varmaankin jo selviää mistä oli kyse.

Veeralla olin yötä, ja lähemmin Marianneenkin tutustuin. Hyvä tyyppi, suunniteltiin että joku viikonloppu hään luakse meen kyläileen. Tiinakin tuli tutuksi, _todella_ mukava, teki safkat meille ja leipoikin. Oikeastaan miähellensä leipo, mutta myö saatin kansa. Tosin kyllä tuolta sellainen luvaton..No..Kuitenkin sellainen löytyy. |) En oikeastaan viitsi laittaa sitä tähän ko vähän pälli mut varovaan oon. Kevarin saa huamenna Tiina, ja tyätkin alkaa sillä nyt sissen.

Niin joo. Huamena on mun synttäritkin. Jaajaaettäsellasta :3 Varmaan taasen joku kahdensadan lahja enolla ja Inkellä. =DD "Tyhmät ihmiset,elkää mulle mitöö ostelko"

Kyllä ne uskoo. Mutta joo. Lähren kattomaan nyt unia, huamen sit varmaan vähän paremmal hapel kirjottelen.