Jepu, Britneytä kuuntelen o.O. Olen nimittäin nykyään alkanut diggailemaan Britneystä. O.O Tuo edellinen viesti. Äitee aikoo jäädä Italiaan kokonaan. Mä jään yksin ja mulle käy kuten Lauralle.

Ville oli meillä. Pääsin olkapäällä istuen kierrokselle ulos. Jeij. Kuulostipa perverssiltä muuten. -.- Tjaa, ostan varmaankin skootterin eräältä Terolta joka Hyvinkäällä asuu. Tosi nätti peli tuo Teron, musta-valkoinen, ajettu joku 600 kilsaa. Huomenna on vähän valoisempaa tuo skootterin hankinnan tulevaisuus, kun saan tietää siitä Arin skootterista.

En tiedä taas miten päin olisin. Skootterikuume. Ja se että mua vaivaa kaikki se mitä äitee sanoi tänään. Mun on pakko jutella sen kanssa viälä. Tästä ei nimittäin tule yhtään mitään. Aina vaan luvataan, mutta ikinä ei pidetä lupauksia. Oon niin kyllästyny siihen.